Linkbuilding a SEOSEO triky

výroba www stránek

Publikováno 08.12.2012 v 23:09 v kategorii Novinky, přečteno: 93x

Účelem Search Engine Optimisation bývá , bez návštěv je ačkoliv nádherný web mrtvý a bude na nic.Není důležité jestli návštěvník přichází z google, bývají i další vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máme socialní sítě jako myspace, twitter, pinterest a miliony jiných potenciálních zdrojů návštěvnosti. Velké množství provozovatelů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě dobré, ale pokud webová stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené peníze. Profesionálně vytvořené webové stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvnosti stejně nám žádný zisk nepřináší. A je pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto tvorbu www stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší dobu byly (a ustavičně jsou) základem seo, či raději, faktory ovlivňující evaluaci web stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Ale dneska už bývá jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Je možné vidět, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.