výroba www stránek
Publikováno 08.12.2012 v 23:09 v kategorii Novinky, přečteno: 93x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a ustavičně jsou) základem seo, či raději, faktory ovlivňující evaluaci web stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Ale dneska už bývá jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Je možné vidět, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.